БЛОК 2. ПРАКТИЧНИЙ




ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ ІСТОРІЇ! ТЕПЕР ПЕРЕХОДИМО ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ. СПОЧАТКУ  ВАМ  НЕОБХІДНО ОЗНАЙОМИТИСЯ З НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНИМИ СЕРВІСАМИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ.

Popplet  - https://drive.google.com/file/d/0B6EVtNOvvy4HR0RZWS1iZmdqUkE/view



Mindomohttp://dk.koippo.kr.ua/mod/page/view.php?id=2848



MindMaisterhttp://dk.koippo.kr.ua/mod/page/view.php?id=2849


Cacco http://dk.koippo.kr.ua/mod/page/view.php?id=2850



Coggle  https://coggle.it./

ПІСЛЯ ЧОГО СВОЇ ВАРІАНТИ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ РОЗМІЩУЄМО НА ВІРТУАЛЬНІЙ ДОШЦІ . НЕ ЗАБУВАЄМО  ПРО  УЧАСТЬ В ОБГОВОРЕННІ, РОБИМО КОМЕНТАРІ ДО МЕНТАЛЬНИХ КАРТ СВОЇХ КОЛЕГ, ДОПОМАГАЄМО ОДИН ОДНОМУ.








ЯК РЕЗУЛЬТАТ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ ПРОПОНУЮ РОЗМІСТИТИ ВЛАСНІ МЕНТАЛЬНІ КАРТИ





Зроблено в Padlet

2 коментарі:

  1. Колеги, напишіть, будь ласка, як саме використовуєте ментальні карти на уроці? Які форми роботи з картами?

    ВідповістиВидалити
  2. Мета семінару - практикуму - опанувати технологію створення ментальних карт, оскільки попереднє діагностування показало, що вчителі історії нашого району обізнані з цією технологією на середньому та низькому рівні(за 10 бальною шкалою). Отож, даний семінар був поки що навчальним. А от чи "приживуться" ментальні карти в роботі вчителів історії - час покаже. Сподіваюся, що ТАК...Тож, чекаємо , справді корисних порад, дієвих коментарів з цього питання.

    ВідповістиВидалити