БЛОК 4. ПІДСУМКОВИЙ



ШАНОВНІ КОЛЕГИ! СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ ЗАВЕРШИВСЯ! 

СПРОБУЄМО ПІДСУМУВАТИ НАШУ СПІЛЬНУ РОБОТУ. ОТОЖ, ЗАРЕЄСТРУВАЛИСЯ ДО УЧАСТІ ТА ОПРАЦЮВАЛИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ 23 ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. ВІДПОВІДНО ПОПЕРЕДНЬОГО ОПИТУВАННЯ З`ЯСУВАЛОСЯ, ЩО РЕСПОНДЕНТИ  НЕ ДОСИТЬ ПОІНФОРМОВАНІ ТА ОЗНАЙОМЛЕНІ   З ТЕХНОЛОГІЄЮ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ.


ПРОТЕ, В ПРОЦЕСІ РОБОТИ 14 ВЧИТЕЛІВ ВСЕ Ж ОПАНУВАЛИ ОНЛАЙНОВІ СЕРВІСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ ( СТВОРЕНІ КАРТИ РОЗУМУ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ).

ВИХІДНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ ПОКАЗАЛО, ЩО ВЧИТЕЛІ УСПІШНО ОПРАЦЮВАЛИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ, ПРО ЩО СВІДЧАТЬ РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ




ДАНА ФОРМА РОБОТИ ВИКЛИКАЛА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ЯК У ВЧИТЕЛІВ ТА ДІТЕЙ, ЧАСТИНА ВЧИТЕЛІВ УДОСКОНАЛИЛА СВОЇ ВМІННЯ ЩОДО СТВОРЕННЯ КАРТ РОЗУМУ, ЧАСТИНА - ЛИШЕ ПОЧИНАЄ ЇХ ВПРОВАДЖУВАТИ.



ДЯКУЮ ВСІМ ЗА ПЛІДНУ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНУ РОБОТУ! 

5 коментарів:

  1. Робота над ментальними картами захоплююча та актуальна на сьогоднішній день . Впроваджувати в роботу це необхідно сучасному вчителю , який хоче йти в ногу з часом .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна з Вами, актуальність беззаперечна. Але виникає проблема, матеріального забезпечення кабінетів.

      Видалити
  2. Досить цікава тема. Завжди цікаво подивитись на професійну роботу своїх колег, є чому повчитись.

    ВідповістиВидалити
  3. Після семінару - практикуму виявилося, що десятикласники конкретно ніколи карт розуму не робили. Вивчали тему "Проблеми міжнародних відносин в 20-х роках". Треба було пояснити матеріал і я вирішив паралельно, прямо на дошці, спробувати створити карту. І мені, і учням сподобалось. Сказали, що суть уловили, спробують згодом і самі. Побачимо.

    ВідповістиВидалити