ШАНОВНІ КОЛЕГИ! СЕМІНАР - ПРАКТИКУМ ЗАВЕРШИВСЯ!
СПРОБУЄМО ПІДСУМУВАТИ НАШУ СПІЛЬНУ РОБОТУ. ОТОЖ, ЗАРЕЄСТРУВАЛИСЯ ДО УЧАСТІ ТА ОПРАЦЮВАЛИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ 23 ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ. ВІДПОВІДНО ПОПЕРЕДНЬОГО ОПИТУВАННЯ З`ЯСУВАЛОСЯ, ЩО РЕСПОНДЕНТИ НЕ ДОСИТЬ ПОІНФОРМОВАНІ ТА ОЗНАЙОМЛЕНІ З ТЕХНОЛОГІЄЮ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ.
ПРОТЕ, В ПРОЦЕСІ РОБОТИ 14 ВЧИТЕЛІВ ВСЕ Ж ОПАНУВАЛИ ОНЛАЙНОВІ СЕРВІСИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ ( СТВОРЕНІ КАРТИ РОЗУМУ МОЖНА ЗНАЙТИ ТУТ).
ВИХІДНЕ ДІАГНОСТУВАННЯ ПОКАЗАЛО, ЩО ВЧИТЕЛІ УСПІШНО ОПРАЦЮВАЛИ ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ, ПРО ЩО СВІДЧАТЬ РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ
ДАНА ФОРМА РОБОТИ ВИКЛИКАЛА ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ЯК У ВЧИТЕЛІВ ТА ДІТЕЙ, ЧАСТИНА ВЧИТЕЛІВ УДОСКОНАЛИЛА СВОЇ ВМІННЯ ЩОДО СТВОРЕННЯ КАРТ РОЗУМУ, ЧАСТИНА - ЛИШЕ ПОЧИНАЄ ЇХ ВПРОВАДЖУВАТИ.
ДЯКУЮ ВСІМ ЗА ПЛІДНУ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНУ РОБОТУ!
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиРобота над ментальними картами захоплююча та актуальна на сьогоднішній день . Впроваджувати в роботу це необхідно сучасному вчителю , який хоче йти в ногу з часом .
ВідповістиВидалитиЗгодна з Вами, актуальність беззаперечна. Але виникає проблема, матеріального забезпечення кабінетів.
ВидалитиДосить цікава тема. Завжди цікаво подивитись на професійну роботу своїх колег, є чому повчитись.
ВідповістиВидалитиПісля семінару - практикуму виявилося, що десятикласники конкретно ніколи карт розуму не робили. Вивчали тему "Проблеми міжнародних відносин в 20-х роках". Треба було пояснити матеріал і я вирішив паралельно, прямо на дошці, спробувати створити карту. І мені, і учням сподобалось. Сказали, що суть уловили, спробують згодом і самі. Побачимо.
ВідповістиВидалити